gelukkig nieuwjaar - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van willyenberry - WaarBenJij.nu gelukkig nieuwjaar - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van willyenberry - WaarBenJij.nu

gelukkig nieuwjaar

Door: willy

02 Januari 2006 | Nieuw Zeeland, Auckland

Na een spannende vlucht door verschillende tijdszones zijn we in NZ aangekomen. Even zag het er naar uit dat we Oud en Nieuw nog in Nederland konden vieren, omdat ZE het op Schiphol te slippery vonden. Zoals gewoonlijk waren we veel te vroeg en dat wierp nu zijn vruchten af: met een eerder vluchtje konden we naar Londen en daar bleek dat de verkeersleiding inmiddels half Europa had afgesloten. Twee nachtvluchten verder met een glaasje champagne boven een of andere oceaan het nieuwe jaar ingevlogen. Vandaag Auckland "gedaan", morgen nemen we de camper in ontvangst en begint het reizen. Vanmorgen vroeg de Skytower "beklommen" (met de lift), mooi uitzicht op 392 meter hoogte, vervolgens een stevige wandeling naar het Auckland Museum waar we ons hebben laten informeren over de Maori-cultuur. Vanmiddag met een bootje naar Devenport (schiereiland). Vanavond sluiten we Auckland af met een lekker etentje.

We vermaken ons prima, hebben het erg naar onze zin en voor iedereen: een gelukkig 2006.

Liefs,

Willy en Berry

P.S. Mooi Maori-schooltje gescoord!

P.S.2: ze hebben hier Kilkenny

• 02 Januari 2006 - 09:09

Piet En Anita:

Wauw, het grote genieten is dus echt begonnen.
    Nou Berry, dit toestel maakt ook mooie foto's!
    We hebben met dat slecht weer wel veel aan jullie gedacht en we zijn blij dat alles goed is gekomen....
    Willy, wat zul jij nog veel mooie mannen tegenkomen; pas op dat je Berry niet inruilt!
    Liefs uit Aalten.

• 02 Januari 2006 - 09:10

Pa En Ma:

Wat ontzettend leuk dat we zo contact met jullie kunnen houden ,zo wensen we julie aan de andere kant van de wereld een heel gelukkig en gezond nieuwjaar.
    Wij hebben oudejaar heel rustig gevierd bij de t.v.
    Het is nu Maandagmorgen en het gewone leven begint weer.
    De kerstboom heb ik al afgebroken.
    Hoeveel uren hebben jullie er over gedaan om daar in New Zeeland te komen?
    We hopen nog te horen van jullie hoe het met de camper gaat,Valt hij mee?
    De hartelijke groeten van Pa en Ma.

• 02 Januari 2006 - 13:31

Femke N:

Jullie hebben je dus doodverveeld in Auckland... ???

• 02 Januari 2006 - 14:13

Susan:

Gelukkig nieuwjaar en veel plezier.
    tja, wat de laatste foto betreft, in sommige situaties ga je andere mannen al gauw mooi vinden.

• 02 Januari 2006 - 15:58

Dick:

Volgens mij was de bril van Willie beslagen met het beoordelen van de laatste foto. ik weet wel beter. De beklimming van de tower zou een goede oefening geweest zijn. ter voorbereiding van de vele tracks in Nw Z. Was Auckland nog zo schoon als 6 jaar geleden? wij leven met jullie mee. Jullewn de oudjes op de hoogte houden.
    Groetjes.

• 02 Januari 2006 - 21:19

Mieke G.:

Mooie foto's!
    Ook van Mieke en Ad (stroes): een heel gelukkig jaar toegewenst! Zo te zien zijn jullie goed begonnen !!!

• 03 Januari 2006 - 15:43

Harry Helmink:

Hallo vakantiegangers.
    Ik wens jullie een heel goed en gezond 2006 en een hele fijne vakantie.
    Groetjes Harry

• 03 Januari 2006 - 20:31

Leonie Bosman:

Gelukkig Nieuwjaar!!! Gelukkig zijn jullie goed overgekomen en is het avontuur nu dus echt begonnen. Veel plezier met zijn beiden ennuh als Berry iets vrolijker kijkt op de foto dan zal Willy vast wel weer weten wat echte mooie mannen zijn haha!!!
    Groetjes en veel plezier nog!!

Leonie

• 03 Januari 2006 - 21:34

Sis&rein:

gelukkig nieuwjaar ook voor jullie!!
    Wij zijn heelhuids terug. Alles goed hier.
    Jullie foto's zien er uitnodigend uit. behalve dan die van berry aan het elastiek.
    Geniet er lekker van en tot de volgende keer.
    liefs

• 04 Januari 2006 - 09:53

Els Barendsen:

Hallo allebei,
    Een heel gelukkig en gezond 2006 gewenst.
    En..eh Berry, ik ben toch wel een heel klein beetje jaloers, vooral die zon.
    Een hele fijn reis gewenst verder en genieten maar,groetjes

• 04 Januari 2006 - 12:09

Irena:

hoi berry en willy ik kijk allt ijd op jou sat berry is wel heel leuk fotos die ij ge maakt heefd groetjres van liefer irena

• 04 Januari 2006 - 12:49

Femke Wildenborg:

Hallo daar!!
    Allereerst een GELUKKIG NIEUWJAAR EN EEN GEZOND 2006!!!
    Ik hoop dat jullie het daar mooi hebben.. nog een paar dagen vakantie en dan moeten wij weer naar school, en jullie zijn lekker op vakantie, niet eerlijk haha..
    Nog een fijne vakantie
    Groetjes

• 05 Januari 2006 - 13:00

Theo En Lucie:

Fijn om te horen dat de reis uiteindelijk toch goed verlopen is. We hebben voor jullie geduimd dat de vluchten op tijd zouden vertrekken.
    Leuk, die foto's,maar die mooie mannen zou ik toch graag wat duidelijker willen zien.
    Hoe bevalt de camper?
    Ben benieuwd naar het Maori-schooltje en Kilkenny?????
    Gisteren sollicitatie-gesprek gehad. Denk niet dat er een tweede gesprek volgt. Heb Carla daar ook nog even gesproken.
    Erik heeft in Arizona z´n eerste sprong gemaakt. Was goed gegaan.
    Fijne tijd.
    Groetjes.

• 05 Januari 2006 - 20:31

Irena Gjini:

hoi berry ik heb van julie foto ge nooten ik moest lagen om berry die aan elastik gin je heb wel mooi foto ge maakt berry en maandag moet wij weer naar school berry groetjes van irena gjini

• 06 Januari 2006 - 13:16

Marla&Victor:

Hallo lieve mensen, niet teveel naar schooltjes kijken He!Fijn dat jullie goed overgekomen zijn.
    Allereerst een gelukig 2006 en zoals ik gelezen heb zijn jullie al heerlijk aan het genieten.
    Mooie foto's maar Berry, de klokslag van 12 uur met nieuwjaar is wel wat om te lachen hoor! Smaakte de borrel niet zo goed meer na het gebras bij cafe De Zaak? Wij lekker nu nog een paar vrije dagen.Groetjes Marla